Krups EA8080

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups EA8080 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Dakdoef 06-07-2012
Geschreven voor: Krups EA8080

Ik heb het deze machine nu 3 jaar en 8 maanden. er zijn een kleine 4000 koppen koffie mee gezet. Nu begint het apparaat te lekken. Bij elk kopje koffie ligt er een kwart in het kopje en de rest eronder. Heb het apparaat al uit elkaar gehad (toch buiten garantie) maar kan niets vinden. Lijkt mij dat een apparaat bij normaal gebruik en relatief weinig kopjes toch langer mee moet gaan?? Zal een even contact opnemen met Krups. Reparatie gaat waarschijnlijk veel geld kosten ben ik bang.

mienvera 09-02-2010
Geschreven voor: Krups EA8080

Al die klachten komen ons bekend voor.
Vorige jaar zelfs 3x terug moeten sturen, en in okt 2009 kregen wij een hele nieuwe apparaat,ook daar hebben wij weer fout meldingen,hij doet het weer niet.
Gisteren kwamen zij het weer ophalen.
Ben benieuwd hoelang het weer goed blijf.
Het is toch wel een apparaat van 699.00.
Over de service van Krups hebben wij niks te klagen, want j hoeft ze maar te bellen , en zij komen het netjes ophalen en weer terug brengen.

jajaneenee 26-10-2009

mooi compact apparaat.
zet lekkere koffie.

maar:

al na 6 weken defect.
Service van Krups is prima. Kreeg hem na 1 week retour.
Binnen 1 week opnieuw een foutcode (06). Moest het apparaat maar 10 minuten uitzetten en daarna opnieuw proberen. Ging een tijdje goed, maar nu 6 weken later foutcode op foutcode. Maalt koffie gaat daarna in test mode en gooit de gemalen koffie ongebruikt in de opvangbak. Soms pas na 5 x proberen 1 bakje koffie.

Gaat deze week weer retour.

ansjeadje 18-07-2009
Geschreven voor: Krups EA8080

Wij hebben deze machine gekocht ca. 3 jaar geleden. binnen 1 jaar waren er problemen mee, retourkrups en een nieuwe gekregen. dit heeftzich de afgelopen 2 jaar nog 2x herhaald, (wij kregen weer een nieuwe) de laatste klacht hadden we in mei 2009 toen het weer hommeles was en we geen koffie kregen en een foutmelding waarin stond dat de machine weer eens retour moest. vanaf mei is het nu de 6e keer dat deze zg. nieuwe machine retour gaat naar krups steeds kunnen we ca. 1o kopjes koffie zetten, de machine springt dan in test-stand en we zitten weer zonder apparaat want foutmelding 12 komt tevoorschijn en dat betekent retour krups.
We zijn ten einde raad, machine heeft 499,00 euro gekost als ik dit omreken naar het aantal kopjes koffie dat we er uit gedronken hebben, waren dit heel dure.
Aanvankelijk hadden we krups voor de geweldige service een heeeel warme douche willen geven, maar het is nu een ijs en ijskoude want ik heb alleen maar ergenis hiermee en hoop dat krups dit eens echt goed oplost, de machine gaat deze week voor de 7e keer sinds 12 mei retour krups.

Eliza 02-06-2009
Geschreven voor: Krups EA8080

Fijn apparaat. Heb hem toen aangeschaft omdat er 30 dagen garantie op zat. Als de koffiesmaak niet goed was, kon je hem terugsturen. Volgens mij is dat nog steeds zo. Ik raad hem echt aan, maar smaak is iets persoonlijks. Maar qua gemak, onderhoud is ie ook echt een aanrader!

Huisman36 03-05-2009
Geschreven voor: Krups EA8080

Ik heb het apparaat nu een aantal maanden en hij bevalt me prima. Ales wat hij moet doen vraagt het apparaat eerst voordat hij het uitvoert, soms iets te veel. Maar alles voor een goede espresso smaak. Alleen het bijgeleverde melkkannetje voor de cappucino werkt niet echt goed, waardoor hij vaak te veel stoom blaast.

Dakdoef 20-10-2008
Geschreven voor: Krups EA8080

Dit apparaat nu 2 dagen in huis. Tot zover bevalt hij prima. Mooi design, compact en makkelijk te bedienen. Wel jammer dat Krups heeft bezuinigt op het draaiknopje, want dat voelt een klein beetje goedkoop aan, verder prima.
Apparaat is makkelijk in te stellen en het bereiden van een kop espresso of koffie is erg simpel. Ook het maken van een cappucino gaat prima, zowel met de meegeleverde cappucio accessoires als met het stoompijpje.
Met de koffiebonen is het uiteraard nog even uitproberen, maar ik moet zeggen dat de meegeleverde Lavazza bonen al goed smaken, maar ja, smaak is natuurlijk erg persoonlijk.